WeLcOmE...

Kepada pengunjung blog ni, terima kasih kerana memberi sokongan.. walaupun saya baru berjinak-jinak dengan blog, moga saya dapat membawa manfaat kepada kita semua dan berkongsi pengalaman sebagai seorang muslim, anak, kakak mungkin, dan juga sebagai pelajar... mungkin ini adalah peluang untuk saya membantu adik-adik di luar sana yang masih mencari-cari apakah impian masa hadapan mereka. saya bukanlah sehebat pakar motivasi, tapi berminat untuk berkongsi pengalaman bersama orang luar... sekian, salam perkenalan dari saya... ^_^

Saturday, January 15, 2011

Tumpang Happy!!! ^_^

*sila click untuk besarkan

Tahniah kak ain!!!! wah, dah ngandung pun!! Mesti abang kerul appy bangat!!

pagi tadi shahida bisik kat Kak Ain:
"Kak Ain naik pentas dengan baby ea"

Kak Ain buat muka terkejut. "Mana tau?!"

"Ada la, dah tersebar sampai bilik kitaorang" haha... cuak shahida tengok muka Kak Ain. tulah, nak sorok sangat.... xpe, perkara baik.. Alhamdulillah, rezeki Kak Ain naik pentas ambil anugerah dekan buat pertama kalinya dengan anak. Rezeki orang kahwin...

Hmm.. patutlah kelmarin (hari Jumaat), Kak Ain tak kawad dengan budak2 Suksis lain..
Dalam hati memang dah tertanya2 sebab hari tu Kak Ain ada cakap, Tuan Polis Suksis tu ada pesan kat anak buah dia tengok2kan Kak Ain takut dia mengandung... Huh! Tepat rupanya jangkaan Shahida, cuma tak terluah petang tu.. dan angin malam telah membawa perkhabaran gumbira itu ke telinga ku... siapa bagitahu biarlah rahsia..haha.. takut Kak Ain baca... ala, dia dah tak kisah, hati tengah gumbira! Jawapannya..... Kak Bila & Katty!! haha... mana boleh sorok dari kitaorang...

Erm, dah 2 bulan Kak Ain ngandung... bulan 8 lepas lah kot... mmg tepat sebelum buka semester September tahun ni!! okey la tu, tak yah extend, still boleh grad sama2... suke2... t boleh tengok baby Kak Ain! Owh, bulan 2 ni pun bakal dapat adik sedara (anak Pak Yo & Mak Su)... InsyaAllah...

Yang terpegun pagi tadi... selepas Kak Ain dengan muka terkejut dia tu... boleh pulak dia cakap..
"Shahida, dah naik perut ni...." aik, baru 2 bulan??
"meh rasa ni," sambung Kak Ain sambil tarik tangan Shahida...
Erk! memang rasa la... terkezuut Shahida.. anyway, bukan semua orang blh rasa perut orang ngandung! jangan jelez! hahaha... pengalaman baru ni... cam kita pulak yang ngandung...hehe...

Key, cau cin cau.. nak tidur dah, esok kuliah 8pagi.. bebel pulak mak cik Devi ti...hehe...

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...