WeLcOmE...

Kepada pengunjung blog ni, terima kasih kerana memberi sokongan.. walaupun saya baru berjinak-jinak dengan blog, moga saya dapat membawa manfaat kepada kita semua dan berkongsi pengalaman sebagai seorang muslim, anak, kakak mungkin, dan juga sebagai pelajar... mungkin ini adalah peluang untuk saya membantu adik-adik di luar sana yang masih mencari-cari apakah impian masa hadapan mereka. saya bukanlah sehebat pakar motivasi, tapi berminat untuk berkongsi pengalaman bersama orang luar... sekian, salam perkenalan dari saya... ^_^

Monday, January 17, 2011

MiNuM BaNyAk-BaNyAk Tau....


Assalamualaikum,

Hari ni beli botol air baru!! huhu... mula2 nak ambil satu botol yang 'kiut' tu tapi bila tengok harga.. RM11.90.. FUH!! naye orang je... padahal plastiknya ringan je pun... yelah... "design mahal!" penat2 designernya mikir perah otak kan.. hehe... adoai... tengah nak budget ni, ni je la dapat beli.. yelah, nak practise minum air banyak2.. supaya:
1) boleh jadi bijak cam budak cina - teori sendiri! hehe...
2) boleh naikkan metabolisme - ada artikel dalam dara.com.. t kita copy ea...
3) bersihkan usus - kata Mak Tih.. ^_^

Owh, hari ini isu hangat dalam fb.... luahan hati rakan2 yang tak puas hati sebab assignment diorang kena reject... kesiannya! terutama 3 orang roomate ku!! huhu... nasib baik Shahida amik Financial Planning.. tadi tak siap tutor, nasib tak kena panggil buat kat depan, kalau tidak haru! hihi... ish! tak boleh jadi ni... Shahida.. BERUBAH! transform2... azam baru plszz..... Doakan ye kawan2... Luv u all! ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...