WeLcOmE...

Kepada pengunjung blog ni, terima kasih kerana memberi sokongan.. walaupun saya baru berjinak-jinak dengan blog, moga saya dapat membawa manfaat kepada kita semua dan berkongsi pengalaman sebagai seorang muslim, anak, kakak mungkin, dan juga sebagai pelajar... mungkin ini adalah peluang untuk saya membantu adik-adik di luar sana yang masih mencari-cari apakah impian masa hadapan mereka. saya bukanlah sehebat pakar motivasi, tapi berminat untuk berkongsi pengalaman bersama orang luar... sekian, salam perkenalan dari saya... ^_^

Tuesday, January 11, 2011

pLaNNiNg, pLaNNiNg, PLANning.....

This week nya tugas:
# Financial Notes
# Social Entrepreneur Bibliography
# Tittle for Thesis and Journals
# .... memikirkan business yang mahu didaftarkan di SSM (Suruhanjaya Syarikat Malaysia)
- Business sewa novel & jual buku terpakai
- Business buat design baju,logo, banner... ala2 design & printing la..
- Business boutique (cmne nk buat kelainan ye?)
- MLM (Multi Level Marketing), boleh caye ke? 'Skor A' Hmm... cam okey je..
- ....


"Ya Allah Ya Tuhanku, bantulah hambamu ini dalam menyelesaikan segala urusan.. Moga tiada kerja2 yang tertangguh... Moga semester ini diriku mampu memperoleh keputusan yang amat cemerlang, begitu juga rakan-rakan ku yang turut berjuang di medan akademik sekarang ini... Moga ilmu yang kami perolehi memberi manfaat buat semua di masa akan datang... amin......"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...