WeLcOmE...

Kepada pengunjung blog ni, terima kasih kerana memberi sokongan.. walaupun saya baru berjinak-jinak dengan blog, moga saya dapat membawa manfaat kepada kita semua dan berkongsi pengalaman sebagai seorang muslim, anak, kakak mungkin, dan juga sebagai pelajar... mungkin ini adalah peluang untuk saya membantu adik-adik di luar sana yang masih mencari-cari apakah impian masa hadapan mereka. saya bukanlah sehebat pakar motivasi, tapi berminat untuk berkongsi pengalaman bersama orang luar... sekian, salam perkenalan dari saya... ^_^

Sunday, February 14, 2010

[tunas]


Haila, Haila... Maila, maila... huhu... Dialog biasa Hlovate! eheh!
Hmm.. camne nak cerita ek? Kalau tengok cara kawan kita bacalah.. kalau Shahida yang baca memang gelak tergolek-golek. Dan tak dapat dinafikan penuh dengan tanda tanya pada awal penceritaan... Tapi sebab Shahida dah baca aA+bB dulu, so, tak pening sangat.. anyway, kisah ini ibarat kisah hidup dekat MRSM je.. hehe.. tapi tak pernah la buat kerja2 nakal tu.. Hmm, rasa cam nak pusing masa je agar dapat merasai perkara yang sama macam cerita ni, tapi itu hanyalah JIKA BOLEH... ^_^ Hmm, balik pada kawan Shahida tadi, merangkap roomate sekarang --> Zila, hehe.. kesian dia kena buli dengan Shahida.. dia tanya: "Addin dengan Kucai tu bercinta ke?"
"A'ah"
Shahida saja je.. ehehe.. biar dia baca & explore sendiri..
Dan bila semua cerita terbongkar...
"Shahida!!!!" ekekeke.. gelakkan ke'terpercayaan' Zila terhadap Shahida...hehe... So, nak tau apa yang banyak sangat persoalan dalam cerita ni.. mai la baca... sewa, sewa!! ^_^ murah2... special for UMK's Student -> Rm0.70 hari pertama, seterus-terusnya +Rm0.30.. murah-murah.. hehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...