WeLcOmE...

Kepada pengunjung blog ni, terima kasih kerana memberi sokongan.. walaupun saya baru berjinak-jinak dengan blog, moga saya dapat membawa manfaat kepada kita semua dan berkongsi pengalaman sebagai seorang muslim, anak, kakak mungkin, dan juga sebagai pelajar... mungkin ini adalah peluang untuk saya membantu adik-adik di luar sana yang masih mencari-cari apakah impian masa hadapan mereka. saya bukanlah sehebat pakar motivasi, tapi berminat untuk berkongsi pengalaman bersama orang luar... sekian, salam perkenalan dari saya... ^_^

Wednesday, February 10, 2010

Mai pakat2 tengok...



Khas kepada pelajar Universiti Malaysia Kelantan,


mai-mai sewa, murah-murah aje...





1st day - Rm0.70


2nd day & seterusnya - RM0.30





Koleksi yang kami miliki


Andai Itu Takdirnya - Siti Rosmizah


Cinta Kau & Aku - Siti Rosmizah


[tunas] - Hlovate


Aa+Bb - Hlovate


3 cerita dalam 1 Pelangi - Syud, Hlovate, Noor Suraya


Surat Ungu Untuk Nuha - Noor Suraya


Curahan Cinta Niagara - Maya Iris


Ombak Rindu - Fauziah Ashaari


Sepi Tanpa Cinta - Damya Hanna


Bicara Hati - Damya Hanna


Ternyata Cinta - Damya Hanna


Buatmu Kekasih - Aisya Sofea


Adam & Hawa - Aisya Sofea


Far Away - Aisya Sofea


Seribu Kali Sayang - Anis Ayuni


Tika Rindu Berlagu - Lily Suriani


Kau Yang Satu - Nia Azalea


Cinta Datang Lagi - Bikash Nur Idris


Tangisan Bulan Madu - Samsiah Mohd Nor


Ayat-Ayat Cinta - Habiburrahman El-Shirazy


Dalam Mihrab Cinta - Habiburrahman El-Shirazy

P/S : Untuk sebarang pertanyaan, silalah menelefon rakan kongsi saya;

Kanggadevi a/p Murthi a.k.a Devi

019-9045900

~ terima kasih kepada yang menyokong perniagaan kami~ ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...