WeLcOmE...

Kepada pengunjung blog ni, terima kasih kerana memberi sokongan.. walaupun saya baru berjinak-jinak dengan blog, moga saya dapat membawa manfaat kepada kita semua dan berkongsi pengalaman sebagai seorang muslim, anak, kakak mungkin, dan juga sebagai pelajar... mungkin ini adalah peluang untuk saya membantu adik-adik di luar sana yang masih mencari-cari apakah impian masa hadapan mereka. saya bukanlah sehebat pakar motivasi, tapi berminat untuk berkongsi pengalaman bersama orang luar... sekian, salam perkenalan dari saya... ^_^

Monday, February 8, 2010

busy kah diri ini?

slm, hmm... srOnok sangat hidup alam universiti ni kan... lagilah bile kita ni antara perintis universiti jugak... Batch ke-2 UMK.. senang nak join apa-apa aktiviti tapi kenapa masih kurang pelajar yang ingin mengambil peluang? tapi bila kita pulak jadi orang yang gile aktiviti, baru lah rasa kehangatan nak berebut join aktiviti...huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...