WeLcOmE...

Kepada pengunjung blog ni, terima kasih kerana memberi sokongan.. walaupun saya baru berjinak-jinak dengan blog, moga saya dapat membawa manfaat kepada kita semua dan berkongsi pengalaman sebagai seorang muslim, anak, kakak mungkin, dan juga sebagai pelajar... mungkin ini adalah peluang untuk saya membantu adik-adik di luar sana yang masih mencari-cari apakah impian masa hadapan mereka. saya bukanlah sehebat pakar motivasi, tapi berminat untuk berkongsi pengalaman bersama orang luar... sekian, salam perkenalan dari saya... ^_^

Saturday, October 8, 2016

Zsofika By Her

Assalamualaikum,


Hari ni Shahida nak update baju keluaran Zsofika. Sape berminat boleh Call/Message/Whatsapp Shahida okey. Ni no Shahida: 013-405 7520. Oh, Telegram pun boleh! ^_^

Ni Haa.. cantik-cantik design dari Zsofika.. Opps.. siapa yang belum pernah dengar nama Zsofika, untuk makluman dahulu Zsofika dikenali sebagai Jubah Nursing TYRA. Kini dah re-branding dan nampak lebih elegent.. Jom usha baju-baju yang gorgeous keluaran Zsofika.. ====>>>>> 



Oppss.. Sebelum tu, korang boleh la tolong Shahida naikkan like kat Page https://www.facebook.com/zsofikabyher/ Bantuan dan sokongan sangat amat berharga buat Shahida. Terima kasih banyak-banyak tau.. Semoga Allah permudahkan urusan kalian samada dalam urusan rezeki, jodoh, dan apa jua kesulitan. Yang pasti - Ada kemudahan di setiap kesusahan. Yakinlah dengan janji Allah, in shaa Allah berkahNya sentiasa mengiringi kita. ^_^

Okey, jom usha next picture.. huhu

Kurta Kurti Fendi 2.0
KURTA 01 Dusty Purple Silver Fendi





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...