Sunday, April 22, 2012

Travelsifu.com

Assalamualaikum kawan2,


Dah lama tak menitip khabar, sibuk nak membangunkan laman web company sepanjang praktikal. Macam2 yang jadi sepanjang kami berhubung dengan client. Shahida siap dapat panggilan Datin lagi.. haha... gurauan ni dah jadi sebati dalam rutin harian Shahida, Zila, Kak Bella, Kak Lily, Encik Azmi, and Kak Erma.. huhu.. Inchik Boss jarang join kami.. tapi baru ni dia balik Langkawi still ingatkan kami di sini, dapat coklat Daim!! 1 hari kitaorang habiskan 3suku plastik tau.. haha.. esoknya Kak Lily pulak bawak coklat lagi.. dap dap... sluurrp!

Kisah Datuk B yang bagi Shahida panggilan Datin ni sampaikan setiap panggilan yang Shahida dapat, semuanya Shahida dah set dalam Mind..'Datuk B, Datuk B'.. huhu..

Anyway, sebenarnya nak promote travelsifu.com.



Kepada sahabat2 yang setia membaca di laman ini, atau tiba2 tersinggah ke, jemput2 la ke laman web www.travelsifu.com selain tu, jom la ramai2 kita "Like" facebook travelsifu. Website ni actually tempat di mana anda semua dapat melihat hotel2 yang berada di Malaysia dan membuat tempahan secara online. Harga yang ditawarkan adalah harga bersih, dan tiada caj tambahan dikenakan. Pemilihan hotel menjadi lebih mudah sebab sahabat2 semua boleh membezakan harga dari satu hotel ke satu hotel yang lain. Buat sementara waktu ini travelsifu.com hanya fokus pada market di Malaysia. InsyaAllah tahun hadapan kami akan kembangkan ke Singapura, Thailand, Indonesia dan Vietnam. Servis pula asasnya Booking Hotel, tapi akan ada servis tambahan di masa akan datang, Hope anda semua dapat membantu syarikat ini untuk berkembang di industri pelancongan. Jika kita membantu orang lain, insyaAllah Allah akan mempermudahkan urusan kita kelak. Itu pegangan Shahida and hope itu juga menjadi prinsip sahabat2 sekalian. Kita buat sesuatu tidak perlu meminta balasan kerana balasan dari Allah yang Maha Pencipta itu lebih besar nikmatnya. Wallahualam.

p/s: Dah lama x buka blog admin, rupa2nya banyak perubahan, nak biasakan dengan sistem pun, alahai..
ingat nak set 'Read more', tapi banyak guna masa pulak sebab dah ter'type' siap baru nak set kan.. hehe, xpela, lain kali kita perkemaskan lagi...

Ha, banner kat atas ni, shahida yang buat. Okey tak? tapi x dpt masuk website sebab tak kena dengan tema, so just pamer kat blog sendiri pun okey la kan.. ^_^





No comments:

Post a Comment