Thursday, April 11, 2013

PENGUMUMAN, PENGUMUMAN, PROSPER DAH BUKA UNTUK INTAKE 2!!!

Salam Ukhuwah buat semua rakan-rakan dan pengunjung blog yang Shahida sayangi... 

^_^ sudah lama tak berblogging, sekarang tiba masa untuk memulakan kehidupan baru setelah menamatkan tempoh 6 bulan bersama Program Perdana Leader Fellowship di bawah kelolaan Kementerian Belia dan Sukan.

Tujuan Post kali ini adalah, Shahida nak menjemput kawan-kawan yang berminat dalam keusahawanan untuk menyertai program PROSPER - SISWAZAH PERANTIS PUNB.. Permohonan telah dibuka dari 16 Februari 2013 sehingga 10 Mei 2013. Jom kita join sama2.. tapi ada interview nanti. Jangan takut, ianya hanya satu ujian untuk mengetahui sejauh mana minat kita dalam bidang keusahawanan yang kita nak ceburi..
Jomlah sertai Shahida sama-sama.. Kawan-kawan boleh check maklumat kalendar Program di sini

Program ni ada elaun, cukupla RM800 sebulan untuk korang yang baru nak bertatih dan menuntut ilmu dengan Mentor nanti. Belajar betul-betul, serap semua ilmu yang diberikan, ketahui selok belok perniagaan yang anda sendiri pilih, so nanti senang nak jalankan business sendiri lepas tu.


Akhir kata: "Good Luck to kawan-kawan yang dapat exam Pegawai Tadbir Diplomatik (PTD) Sabtu ni (13 April 2013), Semoga dipermudahkan segala urusan, amin..."

@Nor Izzati Zakaria @Norrabidah Moiden @Syahidah Arif @Parisman Ajeq @Intan Baizurie @Nursazaliana @Siti Salwa.. dan semualah... ^_^

2 comments:

  1. Akak...saya nk tnye pasal program siswazah perantis ni...mcm mn nk contact akak?

    ReplyDelete
  2. Akak...saya nk tnye pasal program siswazah perantis ni...mcm mn nk contact akak?

    ReplyDelete