WeLcOmE...

Kepada pengunjung blog ni, terima kasih kerana memberi sokongan.. walaupun saya baru berjinak-jinak dengan blog, moga saya dapat membawa manfaat kepada kita semua dan berkongsi pengalaman sebagai seorang muslim, anak, kakak mungkin, dan juga sebagai pelajar... mungkin ini adalah peluang untuk saya membantu adik-adik di luar sana yang masih mencari-cari apakah impian masa hadapan mereka. saya bukanlah sehebat pakar motivasi, tapi berminat untuk berkongsi pengalaman bersama orang luar... sekian, salam perkenalan dari saya... ^_^

Sunday, September 27, 2009

My 1st try...


Bismillahhirrahmanirrahim...


Assalamualaikum...

testing...test..test..huhu...

ni semua kerjaan izzati la ni....

tibe2 terjebak dgn blog...padahal byk kerja..esk pun ad kls pg, kalu x bgun xtau la..huhu...

ap2 hal, nk try gak berjinak2 dgn blog ni..huhu...nk tau ap yg best sgt... anyway... izzati, ko kena support aq gak..hehe... tulah, sruh sgt aq tgk blog ko...nk tulis ni pun rase kekok je...ntah tgh ckp dgn sape..huhu...insyaAllah, t bley start tulis novel dlm blog dlu kan, mcm ko ckp tu zati...hehe

abes la assgmnt hambe...huhu...takat ni tulis mrapu dlu la ek..kena biasakan diri dulu... ^_^


sekiansss......

wassalam

1 comment:

  1. wey.. haha.. akhirnya. buat jugak ko blog ye! RAJIN2LA update tau.. wey nanti ko follow la blog aku tau!! tau tau!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...