Thursday, May 18, 2023





Bismillahirrahmanirrahim..

17 Mei 2023 | HARI TERBUKA GIATMARA PASIR GUDANG 2023 & SAMBUTAN HARI RAYA AIDILFITRI 2023
.
Alhamdulillah, terima kasih kepada yang hadir. Update kehadiran Hari Terbuka GMPG iaitu para guru dan adik-adik dari SMK Pasir Gudang 1 (3 guru & 18 pelajar), SMK Taman Daya, SMK Kangkar Pulai (5 guru & 35 pelajar), dan dari SMK Dato' Penggawa Timur (1 guru, 5 pelajar). Semoga para belia kita mendapat input yang baik mengenai kursus-kursus yang kami tawarkan di GIATMARA Pasir Gudang.
.
Terima kasih juga kepada wakil-wakil anggota kerja dari MARA, GIATMARA Negeri Johor, GIATMARA Tebrau, GM Johor Bahru, GM Pulai, Ketua Kampung Senibong, Pegawai PPD, serta semua tetamu yang sudi menghadiri majlis kami.
.
Tahniah kepada anak-anak pelatih yang menjayakan 2 event ini dalam masa satu hari. Semoga menjadi pengalaman yang berharga buat kamu dalam mengendalikan majlis-majlis formal.
.
Maafkan kekurangan dari pihak kami. Semoga silaturrahim, kerjasama yang dijalinkan terus berkekalan. Aamiin, aamin ya rabbal alamiin...
.
#GIATMARA #PasirGudang #GraphicDesign #Advertising #ArtEducation #CreativeSkills #CreativeTalent #DesignCourses #VisualCreativity #ArtisticExpression #DigitalArt #VisualCommunication #GraphicDesignSchool #CreativeIndustry #DigitalMarketing #CareerOpportunities #TechnicalSkills #ProfessionalTraining #YoungCreatives #VisualArts #CreativeInnovation #PublicRelations #CreativeMarketing #advertisingindustry

*Boleh scan QR Code untuk ke post Instagram GIATMARA Pasir Gudang


No comments:

Post a Comment