WeLcOmE...

Kepada pengunjung blog ni, terima kasih kerana memberi sokongan.. walaupun saya baru berjinak-jinak dengan blog, moga saya dapat membawa manfaat kepada kita semua dan berkongsi pengalaman sebagai seorang muslim, anak, kakak mungkin, dan juga sebagai pelajar... mungkin ini adalah peluang untuk saya membantu adik-adik di luar sana yang masih mencari-cari apakah impian masa hadapan mereka. saya bukanlah sehebat pakar motivasi, tapi berminat untuk berkongsi pengalaman bersama orang luar... sekian, salam perkenalan dari saya... ^_^

Wednesday, April 28, 2010

Rindu sama kamu!


Hmm... menghitung hari.. detik demi detik masa berlalu... crzzzz... Ops! dah tak ingat lirik lagu...huhu... ala, rindunya kat adek joe! adik min! camne la adek joe skrang agaknya? makin tembam ke? adik min plak dah naik dari 20kg ke 28 kg... camne la tu... rindunya!!!! Adek Joe Angah mesti dah lain ni... :-/ lima bulan tu, bukan kejap ruang rindu ni... dalam masa ni jugak adek joe dah pandai jalan, Syafiza cakap "Angah, adek Joe dah pandai jalan!" dah lama tau... huhu... "Eh, Angah dah tau, lupa! hehe... Angah nak tau, adek Joe takut dengan Mak Tih, Mak Cik.. tak tau kenapa... bila dia nampak Mak Tih, dia nyorok kat belakang kerusi" haha... tak dapat bayangkan, macam mana adek joe nyorok, mesti comel!! "Dengan kita je dia nak... dengan mak dengan ayah mak lagila.. bila kita pakai tudung je, terus datang kat kita, angkat tangan nak ikut.. pandai, tau je orang nak keluar..hehe.." alahai, jelousnya.... harap-harap balik ni adek joe ada kat rumah macam selalu... walaupun tak rancang selama ni, mesti adek joe ada time angah balik... pastu, usik2 adek joe sampai dia bangun... haha.. taktik jahat! bila dek joe bangun dah blh main dgn dia walaupun pukul 5 pagi... hihihi... jahatnya angah! ala, rindu tak dapat dibendung ma... miss u la dik joe...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...